Big Cee šoping centar, Vizuelni identitet i komunikacija
Zadatak
Agencija Unibrand dobila je zadatak da osmisli i kreira vizuelni identitet i komunikacionu strategiju za prvi u nizu BIG šoping centara u Srbiji. Prema briefu dobijenom od klijenta, zadatak je bio: razvoj brend strategije i primena kreativnog koncepta u štampanim i digitalnim medijima (print, ooh, radio, social media); aktivacija brenda prvenstveno na lokalnom nivou u Vojvodini, a zatim i šire; kao i osmišljavanje koncepta i realizacija svečanog otvaranja šoping centra.
Rešenje
Sa ciljem uspešnog pozicionaranja šoping centra, osmislili smo vizuelni identitet koji privlači pažnju i asocira na nešto veliko - BIG. Crvena lopta postala je zaštitni znak šoping centra i prepoznatljivi motiv na svim kreativnim rešenjima. U saradnji sa Pioniri Communications, definisali smo komunikacionu strategiju - otvorenu, prijateljsku i pozivajuću, a komunikacione poruke podelili smo u 3 faze: teasing, revealing i post-opening. Osmislili smo i vodili brend nastup na Facebook i Twitter nalozima.









