Osnovni zadatak Account Assistanta je pružanje podrške Account Manageru u obavljanju svakodnevnh aktivnosti na servisiranju klijenata i pružanju usluga.

Posao

  • Podrška upravljanju konkretnim projektom/ima za klijenta od faze planiranja aktivnosti, do
  • implementacije
  • Komunikacija sa klijentom u svim fazama realizacije, a na osnovu informacija i uputstava od strane nadređenog
  • Praćenje rada drugih timova koji su uključeni u realizaciju projekta (dizajn, strateško planiranje)
  • Prikupljanje informacija (Client Brief, informacije neophodne za pripremu i dizajn)
  • Pomoć u pripremanju ponuda
  • Pomoć u pripremanju prezentacija
  • Prikupljanje ponuda od podizvođača
  • Pomoć u pripremanje plana aktivnosti po klijentu i projektu
  • Izveštavanje po klijentu
  • Vodenje evidenciju po projektima i angažovanju

Osobine

  • Sposobnost rada u timu
  • Lična organizovanost
  • Odgovornost prema rokovima i kvalitetu
  • Strateško razmišljanje
  • Dobre komunikacione veštine

Uslovi

  • Fakultetsko obrazovanje (Prednost imaju Ekonomski fakultet ili FON)
  • Odlično znanje znanje engleskog jezika
  • Odlično znanje MS Office okruženja
  • U obzir će se uzimati preporuke i referentni projekti

Svoj CV možeš poslati na: jobs@unibrand.rs

*Zbog velikog broja prijava nismo u mogućnosti da sve kandidate pozovemo na razgovor.