Soko Štark, Prima redizajn

Zadatak
Prima štapići su još jedan od vodećih brandova u porfoliju Soko Štarka koji je prisutan na tržištu skoro 4 decenije. Nedostatak marketing aktivnosti doveo je Primu, brend koji je bio sinonim za slane štapiće, u poziciju sledbenika. Novi menadžment kompanije Soko Štark želeo zatražio je redizajn Prima štapića sa ciljem podmlađivanja brenda i stvaranja plaforme za razvoj kompletne kategorije.
 
Rešenje
Usled nedostatka adekvatne komunikacije sa potrošačima, ispis Prima i crvena boja bili su osnov prepoznavanja brenda, pa tako sam dizajn nije smeo mnogo da se menja. Sa druge strane glavni konkurent Pardon zauzeo je poziciju "sofisticiranog" brenda, zbog čega je Prima trebalo da ostane u svom domenu populističnog breda. Unibrand je iz pomenutih razloga radio samo na restilizovanju unikatnog Prima ispisa i razvoju svežeg prikaza proizvoda. Takodje, sam logo dobija svoj potpis "snacks" što je ostavilo mogućnost da prima postane master brand kompletne kategorije.
PrethodniElixir, Razvoj brend identiteta
SledećiVitinka, Vivia